متن آهنگ هوروش بند دیشب پریشب
نوشته شده توسط : حسین

✓✓ دیشب پریشب تو محل تو کوچمون رد می شد ✓✓

دختری بالا بلند گیسو کمند ابرو کمون ✓✓

✓✓ با نازو عشوه منم همین جوری زول زده بودن ✓✓

به چشاش شروع شدش از اونجا قصه ✓✓

✓✓ خودم رفتم جلو بهش گفتم خاطر خواشم ✓✓

من بهش گفتم که عاشقش شدم ناز نگاهش چنده ✓✓

✓✓ بهم گفت ن نمی خوام بهم گفت روت زیاده ✓✓

حالا انقد نیوفت دنبالم این کوچه و اون کوچه پیاده ✓✓

✓✓ درو همسایه ها حرف در میارن این جا آشنا زیاده ✓✓

توپ تکونم نمیده من ی یار نابی دارم ✓✓

✓✓ که منو به کسی نشون نمیده ✓✓

مثل کوه پشتشمو برق چشاش آتیش به جونم کشیده ✓✓

✓✓ توپ تکونم نمیده من ی یار نابی دارم ✓✓

که منو به کسی نشون نمیده ✓✓

✓✓ مثل کوه پشتشمو برق چشاش آتیش به جونم کشیده ✓✓

وایسادم تا بیای این دفعه رو راه بیای ✓✓

✓✓ بکشونی پامو تو قلبت تا منم حرفامو بگم بهت ✓✓

بهت بگم چه قدر دیونم نمیرم و این جا نمیمونم ✓✓

✓✓ منو نترسون از آشنا از غریبه ✓✓

من خودم ی لشکرم این دختره چی میگه چی میگه ✓✓

✓✓ توپ تکونم نمیده من ی یار نابی دارم ✓✓

که منو به کسی نشون نمیده ✓✓

✓✓ مثل کوه پشتشمو برق چشاش آتیش به جونم کشیده ✓✓

توپ تکونم نمیده من ی یار نابی دارم ✓✓

✓✓ که منو به کسی نشون نمیده ✓✓

مثل کوه پشتشو و برق چشاش آتیش به جونم کشیده ✓✓





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: